מדיניות משלוחים מורחבת:
1. אספקת המוצרים המוזמנים תתבצע על-ידי החברה לכתובת המשתמש ו/או ליעד אחר לפי בחירתו, באמצעות שליח.
2. החברה תספק למשתמש את המוצרים באמצעות חברת שילוח עצמאית (להלן: "חברת השילוח"). אספקת המוצרים על-ידי חברת השילוח תיעשה תוך 10 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה בישראל, ובמשלול לחו"ל בין 7 ל45 ימי עסקים (להלן:"תקופת האספקה").
3. בחישוב תקופת האספקה ימנו ימי עסקים בלבד, כלומר, רק ימי א' עד ה', ולא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג.
4. החברה אינה מחויבת לספק את המוצרים אל אזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, והיא תהיה רשאית לספק את המוצרים למשתמש למקום סמוך ומקובל, וזאת בתיאום מראש עם המשתמש.
5. על המשתמש להודיע מיידית לחברה אם המוצר לא סופק בתוך תקופת האספקה. במידה והמשתמש לא יהיה מעוניין להמתין להגעת המוצר מעבר לתקופת האספקה, המשתמש יהיה רשאי לבטל את העסקה ויהיה זכאי – כפוף לווידוא נכונות תלונתו ברישומי האתר – להשבת הסכום ששולם על ידו בגין העסקה אך לא יהיה זכאי לכל פיצוי אחר ו/או נוסף מאת החברה.
6. החברה אינה אחראית לכל מעשה ו/או מחדל של חברת השילוח, לרבות איחור בביצוע האספקה.
7. מועדי האספקה המפורטים לעיל ימנו החל ממועד אישור ההזמנה על-ידי חברת כרטיסי האשראי בלבד.
8. מובהר כי מועדי האספקה המפורטים לעיל הינם זמנים משוערים, וכי ייתכנו שינויים במועדי האספקה עקב עיכובים התלויים בצד שלישי ושאינם תלויים בחברה. המשתמש מאשר כי ידוע לו כי ייתכן שאספקת המוצרים תיעשה בתוך זמן קצר או ארוך יותר מן המועד המשוער, וכן, הוא מאשר כי ידוע לו שהחברה לא תהא אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה במקרים הבאים -"כוח עליון", ומבלי לפגוע בכלליות האמור, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חירום, נזקי טבע, שביתה ו/או השבתה וכן מכל סיבה אחרת, שאינה בשליטת החברה.
9. מובהר כי החברה אינה מתחייבת למועדי אספקה, כפי שמוגדר לעיל, כאשר המוצרים (כולם או חלקם) חסרים במלאי. במקרה זה החברה תמסור הודעה על כך למשתמש, אשר יהא רשאי לבטל את ההזמנה.