אנו מחויבים לספק לכם מוצרים איכותיים ושירות מעולה. אם מסיבה כלשהי אינכם מרוצים מהרכישה שלכם,
תוכלו להחזיר או להחליף את המוצר בהתאם לתנאים הבאים:
– החזרה: פנו אלינו דרך דף יצירת הקשר באתר או בווצאפ או שלחו מייל לשירות הלקוחות שלנו כדי להודיע על בקשתכם להחזיר את המוצר. יש לכלול בפרטי הפניה את מספר ההזמנה, תיאור קצר של הסיבה להחזרה ואת הפרטים האישיים שלכם. לאחר קבלת אישור החזרה מצוות השירות, יש לשלוח את המוצר לכתובת שתימסר לכם.
– החלפה: פנו אלינו עם הפרטים של המוצר שברצונכם להחליף והמוצר החדש שאתם מעוניינים לקבל. אנו נשלח לכם את ההנחיות להחלפת המוצר.
– עם קבלת המוצר המוחזר ובדיקת תקינותו, יזוכה חשבונכם תוך 7 ימי עסקים.
– ההחזר הכספי יבוצע לאמצעי התשלום שבו השתמשתם בעת הרכישה.
– עלות משלוח ההחזרה וההחלפה חלה על הלקוח, אלא אם כן המוצר פגום או התקבל בטעות.
– במקרים של החזרה או החלפה עקב מוצר פגום או טעות במשלוח, אנו נכסה את עלות משלוח ההחזרה וההחלפה.
– מוצרים שהותאמו אישית או הוזמנו בהזמנה מיוחדת.
– מוצרים שנעשה בהם שימוש או שניזוקו לאחר הקבלה.
אנו ממליצים להשתמש בשירות משלוח עם מעקב לצורך החזרת או החלפת המוצר, כדי להבטיח שהמוצר יגיע אלינו בבטחה.
שביעות רצונכם חשובה לנו, ואנו כאן כדי לסייע בכל שאלה או בעיה. אנא אל תהססו לפנות אלינו בכל עניין נוסף.
תודה שבחרתם לקנות אצלנו! צוות האתר של ברון כובעים.